सिटोङ, अप्रेल (स्वर्णभूमि
सम्बाददाता) : ‘उहिले घोडामा चाम्रा
लादेर यहि बाटो मंग्पू कारखाना
लान्थे’ – भन्छन अझैसम्म स्थानीय
बुढा-पाका | ‘सिटोङ सरकारी सिन्कोना
बगानको पुछारमा रियाङ खोलामाथि
पुल थियो | कुन्ती पुल(Kunti Hanging Bridge) नाम थियो
त्यसको | मंग्पू सिन्कोना बगान
र सिटोङ सिन्कोना बगानमाझ सम्पर्कको
सबैभन्दा सजिलो र छिट्टो माध्यम
यहि पुल अनि बाटो थियो | मंग्पूपट्टिबाट
लाब्दा सिन्कोना बगान हुँदै
घोडा सडक आएको थियो र सिटोङ
पट्टिबाट पनि’ – उहिलेका मानिस
बताउँछन |
अहिले आएर सिटोङ
अनि मंग्पू दुवैतिरबाट सडक
खनेर उक्त ठाउँसम्म ल्याउने
कार्य भइरहेको भए पनि सो पुरानो
झोलुङ्गेपुल भने भत्किएर गइसकेको
छ | एकसमय संलग्न क्षेत्रका
मानिसहरुलाई यातायात गर्न
साह्रै सुविधा दिएको उक्त लामो
झोलुङ्गे पुल हाल दुइतिर जीपमात्र
उभिएको छ | पुरानो उक्त पूल स्याहार
सुसार नपाएरै आफै मकिन्दै-भत्किन्दै
गएर नष्ट हुनपुगेको स्थानीय
मानिसहरु बताउँछन | पुल भत्किए
यता बर्खायाममा यातायात ठप्प
हुने हुनाले मानिसहरु लामो
दुरी तय गरेर राष्ट्रिय राजमार्ग
३१-ए निस्केर अथवा अन्य लामो
विकल्प बाटो भएर हिड्नु पर्ने
अवस्था उत्पन्न हुनेगरेको
छ |
हाल आएर सिटोङ सिन्कोना
विभागको तत्परतामा कुन्ती
पुलसम्म कच्ची सडक खनेर
ल्याइएको छ भने मंग्पू
सिन्कोना बगानतर्फबाट पनि
सोहि ठाउँतिर ताकेर बाटो
निर्माण कार्य उन्नतिमा
रहेको छ | एवंरितले जिटीएद्वारा
निर्माण हुने प्रस्तावित जोगिघाटदेखि
३१ – ए राष्ट्रिय राजमार्गसम्म
पुग्ने सडकको निर्माण पनि त्यतैबाट
भएर जाने हुनाले भत्किएको पूलको
सट्टा नयाँ पक्कि पूल निर्माण
हुनसके जनसाधारणलाई उक्त बाटो
भएर आवतजावत गर्न सुविधा हुनसक्ने
मानिसहरु बताउँछन | साथै दुवैतिर
सिन्कोना बगान रहेकाले एकापस्तमा
यातायात अनि ढुवानी गर्न समेत
अत्यन्तै सुविस्ता हुनसक्ने
हुनाले उक्त पूलको निर्माण
आवश्यक देखिएको जनसाधारणको
भनाइ रहेको छ |
Post a Comment
We love to hear from you! What's on your mind?